Iklan percuma selama 5 jam disini! Tidak perlu daftar, ada ruang iklan yang kosong, korang sebat aje lah!
Saiz Iklan: 100 x 100. Klik gambar 'Advertise Here' untuk memuatnaik iklan anda. Kalau ada banyak blog, sila letak satu je, kasi peluang kat orang lain nak letak.

pasang iklan free

Followers

Youthsays dah Bagi RM200..

WaveX nak tunjuk bukti kat korang yang waveX dah dapat RM 200..Bukan nak berbangga atau menunjukkan kehebatan diri, tapi untuk korang percaya dan boleh join youthsays..

Hasil pertama time waveX join contest milo..RM 100..

klik kat gambar klu nak lebih besar dan jelas..

Total RM 200 dari Youthsays..

Assalamualaikum..Mesti korang dah tau kan youthsays tu ape..Sapa-sapa yang belum tau tu boleh la ambik tau..Tak rugi kalau korang masuk youthsays ni..Macam-macam dapat..Kawan, lawan (hehe), ilmu, maklumat, manfaat, duit dan banyak lagi..Em, survey ade, jawab poll ade, contest..Banyak lagi la..Tak tersenarai kalau nak sebut..Rasanya dah ramai yang join..Kalau yang belum tu jom la..Nanti waveX ajar macam mana nak dapat duit macam waveX..Sapa nak join klik gambar bawah ni..

Stop Sex Trafficking Of Children & Young People..

Human trafficking is the third largest and fastest growing criminal industry in the world. 1.8 million children are exploited in the global commercial sex trade though this figure is thought to be much higher due to the underground dealings of the traffickers.

New magazine for students by students!

Students at INTI are launching an annual magazine for the Malaysia’s Public Service Department (JPA) - sponsored scholars of INTI International University’s American University Program (AUP) and South Australian Matriculation (SAM).

Underwear Tok Imam Berlubang